L’ALUMNAT DE L’IES LA NUCIA PARTICIPA EN LA LLIGA DE BATXILLERAT EN LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ

El passat 02 de febrer CINC dels nostres estudiants de primer de batxillerat van participar en l’edició de 2024 de la lliga de debat que es va celebrar en la Universitat Miguel Hernández. Enguany el tema era: ÉS LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL UNA AMENAÇA PER A LA HUMANITAT? El nostre equip format per Álvaro Vicente. Carolina Krasimirova (ambdós de primer batxillerat D), Paula Velázquez i Pere Martínez (de primer de batxillerat C) i Inés Arriero (de primer batxillerat A), van haver de defensar una postura a favor i dues en contra, tot això ho havien de fer en valencià. El nostre introductor va ser Álvaro Vicente, els nostres refutadors van ser Inés Arriero i Paula Velázquez, i per últim Carolina Krasimirova es va encarregar de la presentació del powerpoint de cada debat. L’equip de la Nucia va quedar enquadrat en el grup amb equips de Santa Pola 1, Thader, i la Foia 1. El nostre equip va guanyar els dos primers debats i el tercer el va perdre per molt poc. Això va provocar un triple empat que va ocasionar que passara a la final Santa Pola 1, equip al qual vam guanyar. Tot i no haver passat a la semifinal l’experiència va ser molt enriquidora i els alumnes ho van passar molt bé i van gaudir de la jornada, arribant a la conclusió que l’any que ve es tornaran a presentar a l’edició de 2025 i amb més experiència.

Felicitats a tot l’equip!