CURS MONITOR/A D’ACTIVITATS DE TEMPS LLIURE EDUCATIU INFANTIL I JUVENIL

Vos informem que s’ha obert el termini per a poder inscriure’s en el Curs oficial de monitor/a d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil (MAT), acreditat per l’IVAJ (Institut Valencià de la Joventut).

El curs consta d’un total de 310 h. dividides en tres MÒDULS TEÒRICS (mínim 100 h. presencials + màxim 50 h. no presencials ) i un MÒDUL DE PRÀCTIQUES (160 h. + memòria). L’alumnat disposarà d’un màxim de fins a tres anys, des de la data d’inici del curs, per a finalitzar tots els mòduls. Les sessions formatives presencials es realitzaran en l’IES La Mola durant els mesos d’abril, juny i juliol.

Per a realitzar-ho serà requisit haver complit 16 anys abans de l’inici del curs i 18 anys abans de la finalització d’este. El cost del curs és de 220€. L’AMPA de l’IES La Mola finançarà a l’alumnat soci una part del cost (180€ per a socis).

El termini per a matricular-se acaba el 25 de març i ha de fer-se des del següent enllaç: https://formacion.abastanimacio.org/login/index.php o accedint a través del QR que trobàreu en el cartell informatiu.

Per a més informació, podeu contactar amb l’IES La Mola o a través de l’AMPA. S’adjunta el manual de l’alumnat amb informació més detallada.