NOVELDA TECH IV: Fira Tecnològica en l’IES La Mola

L’IES La Mola serà seu de la quarta edició de Novelda Tech. En el cartell tens un codi QR per a reservar la teua plaça. Al matí, alumnat de l’IES La Mola i l’IES Vinalopó participarà en els tallers de drons, programació i cableworld. També s’exposaran projectes de tecnologia realitzats per aquest alumnat.

Les activitats de la sessió de la vesprada seran:

17.30 – Xarrada ‘T’atreviries al fet que t’operara un robot?’: La tecnologia és present en les nostres vides, i conéixer-la ha passat de ser una cosa opcional a ser vital. El camp de la salutno és una excepció, i la tecnologia ja forma part del procés de salut, incloent-hi aplicacions d’Intel·ligència Artificial que intervenen en els procediments de diagnòstic. Tots ens hem acostumats a consultar temes de salut en internet, i sovint ens falta coneixement base per a gestionar eixa informació. La xarrada ens parla dels robots quirúrgics, presents i futurs, i pensarem junts sobre el nostre posicionament sobre l’ús de tecnologia en l’àrea de salut, la participació de robots en cirurgia i contestarem a la pregunta del títol de la xarrada. A càrrec de José Mª Sabater-Navarro (Universitat Miguel Hernández).

18.30 – Visita Lab Computació Quàntica: Connectarem en línia amb Pablo Cova Fariña per a realitzar una visita virtual al seu laboratori de computació quàntica en la Universitat Tècnica de Delft (Països Baixos). Ens explicarà breument què és la computació quàntica, per a què serveix i quin tipus d’experiments realitzen allí. Les preguntes són més que benvingudes durant el tour!

A les 19.30 estaran disponibles 3 sets de realitat virtual i hi haurà un servei d’àpats cortesia de l’AMPA de l’IES La Mola.