ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR

En atenció a la Resolució de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a Consells Escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, es convoca sorteig per a nomenar les persones que formaran part de la junta electoral.

La Junta electoral estarà formada per la Direcció del centre, una persona representant del professorat, una de les famílies, una del personal d’Administració i Serveis i una de l’alumnat.

Les persones representants seran triades d’entre les persones sortints del Consell Escolar i, en cas de no ser possible, entre les persones inscrites en el cens corresponent.

El sorteig se celebrarà, atés que el dia 13 d’octubre indicat en la resolució és no lectiu, el dilluns 16 d’octubre, a les 10.45 h a la Sala de Reunions de l’IES La Mola.