PREMIS EXTRAORDINARIS DE E.S.O.

Els alumnes de l’IES la Mola Saúl Martínez Sanz, Yolanda Llobregat Navarro y Antonio Álvarez Belda van assistir a l’acte de lliurament de Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic, el qual es va celebrar al Palau Altea.

Els nostres tres alumnes assistents, que actualment cursen 2n de Batxillerat en el nostre centre, van rebre un diploma commemoratiu en reconeixent al seu esforç acadèmic.

Des del nostre centre considerem un orgull comptar amb ells, alumnes i persones extraordinàries, al llarg de la seua trajectòria escolar i els donem la nostra més sincera enhorabona, tant a ells com a les seues famílies.

Així mateix estimem que representen el valor de l’esforç, actitud completament imprescindible per a l’aprenentatge, per a afrontar els reptes i superar les dificultats.