Horari de secretaria

Horari d'atenció al públic

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9:00 h a 13:00 h

Dimarts ( del 15 d'octubre fins 15 de maig), de 15:00 h a 17:00 h.
Models i sol·licituds
RAT
Sol.licitud d'accés Web Familia.
CALENDARI DEL CENTRE. CURS 2023/2024.

Per informacio | 19 d'abril de 2024 | Comentaris tancats a Proves Homologades per a l’obtenció del certificat de nivell bàsic de les llengües anglesa, francesa i italiana. Curs 2023/2024

Tots els anys es realitzen les proves homologades per a l’obtenció del certificat de nivell bàsic de llengües. Enguany, l’IES Joan Fuster de Bellreguard realitzarà les proves corresponents als idiomes Anglés, Francés i Italià.  Tot alumne que tingui, almenys, setze anys complerts l’ any natural de la realització de la prova i estigui matriculat al centre en el curs de la realització de la prova.

Termini de presentació de sol.licituds: del 22 d’abril al 30 d’abril a la secretaria del centre.

Data de l’examen per a cada idioma

Italià: 6 de maig a les 11h.

Anglés: 8 de maig a les 11h.

Francés: 9 de maig a les 11h.

Publicació de Resultats de la prova:

Els llistats (provisionals i definitius) d’alumnat apte i no apte han d’estar publicats al tauler d’anuncis del centre abans del dia 12 de juny
de 2024.

Més Informació

Per a més informació consulteu amb el personal docent d’idiomes i podeu trobar més informació respecte al contingut i precedents de les proves en els següents enllaços de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport:

Beques estudis postobligatoris per al curs 2024-2025

Per informacio | 22 de març de 2024 | Comentaris tancats a Beques estudis postobligatoris per al curs 2024-2025

S'obri el termini per a sol·licitar la beca d'estudis postobligatoris per al curs 2024.2025:

del 19 de març al 10 de maig a les 15:00 h.

Inscripció a les proves d’accés a Cicles Formatius. CURS 2024/2025.

Per informacio | 10 de març de 2024 | Comentaris tancats a Inscripció a les proves d’accés a Cicles Formatius. CURS 2024/2025.

S’han convocat les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior. Data d’inscripció en aquest centre del 20 al 27 de març de 2024.

Les sol.licituds i la resta de documentació es presentaran al centre examinador triat. Amb la finalitat d’evitar desplaçaments per a presentar les sol.licituds en els centres docents, les sol.licituds es poden presentar per correu electrònic a la secretaria. E-mail secretaria: 46020479.secretaria@edu.gva.es

PROVES: 20 i 21 de maig de 2024.

Podreu trobar més informació en el següent enllaç:

La prova d’accés als CF de Grau Mitjà és per a aquells alumnes, que almenys complisquen 17 anys durant 2024 i que no vagen a obtenir el graduat en ESO. Si graduen en ESO no podran fer ús de la nota de la prova per a accedir als estudis de FP.

La prova d’accés als CF de Grau Superior és per a aquells alumnes, que almenys complisquen 19 anys durant 2024 i que no vagen a obtenir el títol de Batxillerat. Si obteniu el títol de Batxillerat no podreu fer ús de la nota de la prova per a accedir als estudis de FP.

App de Webfamília

Per informacio | 14 d'octubre de 2020 | Comentaris tancats a App de Webfamília

Ja podeu descarregar l'aplicació per a Android de Web Família a Google Play. En els pròxims dies estarà disponible també en iOS.

Podeu descarregar-la al següent enllaç: aplicació