Proves Homologades per a l’obtenció del certificat de nivell bàsic de les llengües anglesa, francesa i italiana. Curs 2023/2024

Tots els anys es realitzen les proves homologades per a l’obtenció del certificat de nivell bàsic de llengües. Enguany, l’IES Joan Fuster de Bellreguard realitzarà les proves corresponents als idiomes Anglés, Francés i Italià.  Tot alumne que tingui, almenys, setze anys complerts l’ any natural de la realització de la prova i estigui matriculat al centre en el curs de la realització de la prova.

Termini de presentació de sol.licituds: del 22 d’abril al 30 d’abril a la secretaria del centre.

Data de l’examen per a cada idioma

Italià: 6 de maig a les 11h.

Anglés: 8 de maig a les 11h.

Francés: 9 de maig a les 11h.

Publicació de Resultats de la prova:

Els llistats (provisionals i definitius) d’alumnat apte i no apte han d’estar publicats al tauler d’anuncis del centre abans del dia 12 de juny
de 2024.

Més Informació

Per a més informació consulteu amb el personal docent d’idiomes i podeu trobar més informació respecte al contingut i precedents de les proves en els següents enllaços de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport: