Mobilitat 1 a França

La setmana passada va tenir lloc la primera mobilitat del projecte. Va tenir lloc al Collège et Lycée Saint Guilhem, Clermont L’Hérault, França. L’objectiu principal d’aquesta primera mobilitat va ser coordinar els socis per tal de planificar les activitats que es duran a terme al llarg del projecte.

Al llarg d’aquests cinc dies, del 29 de novembre al 3 de desembre, els participants van tenir l’oportunitat de realitzar les activitats següents:

• Conèixer el funcionament del centre assistint a classes relacionades amb les seues matèries.
  • Visitant un parc eòlic on van poder veure de primera mà el seu funcionament i impacte a la zona.
  • Assistència a un taller sobre canvi climàtic i desastres naturals.
  • Concretar les activitats futures als diferents països participants.

A més d’això, és clar, vam tenir l’oportunitat de gaudir fent una mica de turisme i visitant llocs meravellosos com Carcassona o Saint Guilhem le Désert.

En nom de tots els participants, un reconeixement especial, a la coordinadora del projecte i mobilitat, Brandine Caceres, per organitzar aquestes jornades tan meravelloses. Gràcies pel vostre esforç, paciència i dedicació.

ENLLAÇ AL VÍDEO DE LA MOBILITAT