Jobshadowing Pardubice – República Txeca

Durant la setmana del 6 de novembre al 10 de novembre, 2 professores del nostre centre han participat en un jobshadowing al Gymnázium, Pardubice, Daŝická 7, de la República Txeca. Aquesta activitat està emmarcada dins l’última mobilitat del nostre projecte Erasmus: CLIL i Sostenibilitat.

Les dues professores han pogut conèixer de primera mà el sistema txec d’ensenyament ( el tipus de docència del seu professorat, el seu sistema horari, les seues portes obertes, la participació de l’alumnat, etc) així com un tast de la seua cultura, llengua i història. Van poder observar la docència en les assignatures d’anglès, francès, espanyol, ciències socials, història, música i arts plàstiques.

El nostre agraïment a la professionalitat i amabilitat del professorat i alumnat d’aquest centre de Pardubice per una setmana farcida de noves idees i recursos per a les nostres aules.

Enllaç a la publicació del jobshadowing del centre educatiu de Pardubice.