Mobilitat 5 a Sicília

La setmana del 25 al 29 de setembre es va realitzar la darrera mobilitat amb alumnes a Giarre (Sicília – Itàlia).

El nostre alumnat va realitzar diverses visites culturals a diferents ciutats històriques, incloent una meravellosa ruta a peu al volcà Etna. També van acudir a la universitat de Catània a una conferència amb un expert en canvi climàtic, on van aprendre com influïa el canvi climàtic i possibles solucions. Al final es va realitzar la representació d’una obra teatral sobre la sequera, un problema molt present a les nostres terres així com a Sicília. També van conèixer el funcionament del centre Liceo Leonardo de Giarre.

El nostre alumnat es va allotjar en famílies de Giarre i van compartir moltes experiències. També van poder gaudir de la gastronomia italiana i siciliana i cuinar junt a les seues famílies.

ENLLAÇ AL VÍDEO DE LA MOBILITAT