ELS ALUMNES DE QUART D’ESO DEL COROMINES FAN UN ROLE-PLAY

Clic per a ampliar[Veure més fotos… ]

Qui va dir que aprendre anglès era avorrit?

Els alumnes de Quart d’ESO que cursen l’optativa de Competència Oral en Anglès poden dir que hi ha diverses formes d’aprendre una llengua estrangera. Una d’ elles és l’activitat que van fer el passat dimecres 26 de Setembre on els i les alumes havien de representar una escena quotidiana a un restaurant.

[Llegir més…]

L’activitat va estar dividida en dues parts: en primer lloc havien de crear un menú i una vegada tenien el menú creat, els xiquets i les xiquetes havien de representar l’escena per grups (un d’ells era el cambrer o la cambrera i la resta eren els clients).

Els alumnes que van gaudir d’aquesta activitat i van aprendre una forma diferent d’aprendre són: Ferdaos, Amal, Chayma, Lucia, Mouhssin, Irene, Joel, Khitam, Butayna, Isabel, Celia, Omaima, Maksym, Cristina i Salma.