BRONZE DE L’ALUMNA DE L’IES JOAN COROMINES, ISABEL BALAGUER (dl, 26 jun 2017)

Clic per a ampliarL'alumna de l'IES Joan Coromines, Isabel Balaguer, ha aconseguit la medalla de bronze en el Campionat de la Comunitat Valenciana de contrarellotge individual celebrat en la localitat valenciana de Llíria. La corredora de l'equip frigorífics Costa Brava es va quedar a només dotze segons de la medalla de plata. Va emprar un temps de 28’39” a recórrer els 17 kms, amb la primera meitat en lleugera pujada per després invertir-se encara que podria considerar-se plana.

[Veure més fotos]

Moltes felicitats!!