L’IES JOAN COROMINES A LA PRIMAVERA EDUCATIVA (dl, 16 mai 2016)

Clic per a ampliar

L'IES Joan Coromines va participar, diumenge passat quinze de maig, en la Primavera Educativa que se celebrava a València. Les alumnes de 3r d'ESO Emma Llorach, Nazarena Nogueiras i María Reguera, en representació del centre, van presentar un treball realitzat en la matèria "Comunicació Audiovisual". Es tracta d'un curtmetratge produït, per complet pels alumnes de l'assignatura, sobre l'assetjament escolar. Van ser elles, com a ponents, que van explicar al públic de la sala de conferències del Centre Cultural i Esportiu La Petxina, el procés de producció del curt. El seu treball i la seua intervenció van ser molt ben valorades pels assistents, la qual cosa ens omple d'orgull a tota la comunitat educativa del Coromines.