BEQUES PER A PARTICIPAR EN COLÃ’NIES D’ANGLÈS (dt, 5 abr 2016)

Convocatòria d'ajudes per a participar en un programa d'immersió lingüística en colònies de vacances, organitzat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

TERMINI OBERT des del 30 març 2016 fins al 15 abril 2016

ALUMNAT de PRIMER i SEGON D'ESO

DESCRIPCIÓ. Assistència a colònies en les quals es treballaran prioritàriament els aspectes orals de l'aprenentatge de la llengua anglesa, en instal·lacions situades en diferents punts de la geografia espanyola en territori peninsular. Destinat a alumnes matriculats en 1r i 2n d'ESO

REQUISITS

• Estar matriculat en centres sostinguts amb fons públics durant el present curs 2015/2016.
  • Haver obtingut, com a mínim, “notable” com a nota mitjana del curs 2014-2015.
  • Haver obtingut, com a mínim, “notable” com a nota final en l'assignatura d'anglès en el curs 2014/2015.
  • No haver sigut beneficiari de l'ajuda en convocatòries anteriors.

Més informació i inscripció