DIA DE L’ESPORT 2023 AL COROMINES

Dimarts 4 d’abril l’alumnat del centre va gaudir del dia de l’esport 2023. El centre junt amb els alumnes del cicle superior d’esports (TSEAS) van organitzar diferents activitats i esports per a tots els alumnes d’ESO.

També gaudirem d’una xerrada de nutrició i alimentació saludable per part de la graduada en nutrició Marina Sanz on aprenguérem moltes coses interessants sobre quines són les funcions dels macronutrients o que hem de menjar en funció del tipus d’entrenament o rutina que anem a fer durant el dia.

Durant els patis es van realitzar tornejos de vòlei de professors contra alumnes amb molta participació i animació dels alumnes.

En general fou una jornada molt divertida on tota la comunitat educativa va gaudir de l’esport i va aprendre coses sobre els hàbits i l’alimentació saludable.