L’ALUMNAT DEL COROMINES VISITA ELS ESTUDIS D’À PUNT I CONEIX UN POC MÉS LA HISTÒRIA DE VALÈNCIA

El passat divendres 16 de desembre l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, juntament amb el professorat de Valencià Alexandra Solsona i Ester Ventura i el professor d’Història Josep Colomar van realitzar una excursió a València per a visitar les instal·lacions de la radiotelevisió valenciana d’À Punt, el centre històric i l’ajuntament de València.

Pel que fa a les instal·lacions d’À Punt, l’alumnat va poder conèixer de primera mà la part menys visible de la televisió com és el cas de tot l’equip que hi ha al darrere de les càmeres (vestuari, perruqueria, sales de control...), així com també la part més visible com ara els diferents platós de les notícies i dels programes de televisió.

Visita catedral de València

En acabar visitaren el casc antic de València, juntament amb el professor d’Història del mateix centre, Josep Colomar, que es va encarregar de guiar-los i explicar-los els edificis més emblemàtics de la capital valenciana.

El punt final arribà a l’Ajuntament de València, on visitaren l’hemicicle i donaren la mascletà final al majestuós balcó.