L’IES JOAN COROMINES COMMEMORA EL 25N, DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA A LES DONES

Els passats 23 i 25 de novembre l’alumnat del nostre centre va participar en diferents activitats per commemorar el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

La primera activitat es va desenvolupar el dimecres dia 23 a les tutories d’ESO i Batxillerat, on es van visualitzar diferents vídeos i imatges per a conscienciar l’alumnat de la gran lacra social que suposa la violència de gènere.

Una altra activitat la va dur a terme l’alumnat de 3r de PMAR, que dirigits i acompanyats per la seua professora Carme Llorach, van participar en l’acte institucional organitzat pel consistori a les portes de l’Ajuntament, on van exposar les xifres de violència masclista actuals al nostre país i van llegir el manifest que elles i ells havien redactar.

Així mateix, i fruït del treball de varies setmanes sota la coordinació de la professora Marina Liarte, l’alumnat d’Educació Plàstica i Visual va realitzar dos parells d’ales en cartró pedra per a exposar en dos murals a mode de photocall. En ells es podia llegir el lema del nostre centre d’engany per al 25N; “Volem lliures, que ningú ens talle les ales”.

Moltes felicitats a totes i tots, alumnat i professorat, pel vostre excel·lent treball i gran compromís en la lluita contra la violència de gènere.