L’IES JOAN COROMINES AL MERCAT DE BENICARLÓ

L’alumnat de 3r d’ESO amb la seva estimada professora Pepa Álvarez, han organitzat l’activitat “El poeta baixa al poble”. Baixa al carrer i participa, deia Vicent Andrés Estellés i això van fer l’alumnat de 3r d’ESO de l’IES Joan Coromines. Amb un grapat de versos i molta il·lusió van repartir els poemes d’Estellés pel poble. En primer lloc, van fer una parada al bar Milord, allí van llegir textos de Miquel Martí i Pol i del poeta de Burjassot. El vi dels pobres, plantar cara a la vida!i l’home parat ressonaven entre la gent que anava i tornava. Després xino-xano van fer cap al mercat i van omplir de versos les diferents parades. A la carn, a les verdures “ quin goig de pimentó torrat”, als forns, a cada parada i megàfon en mà, l’alumnat entre rialles i nerviosisme apropaven la poesia als clients i clientes. Un matí de literatura al carrer, un matí replet d’alegria. Ara que l’administració ha tancat la Fundació Estellés, hem de mantindre més vius, si cap, els versos del de Burjassot.