L’IES JOAN COROMINES ESQUIA A GRANDVALIRA ANDORRA

L'alumnat de l'IES Joan Coromines de Benicarló ha anat a esquiar a Soldeu-El Tarter a Andorra la setmana del 31 de gener al 4 de febrer de 2022, acompanyats pel professorat Carme Alonso, Òscar Bosch, Emilio Calvet i Javier Mateu del departament d'Educació Física.

Aquest curs hem viatjat sols. L'experiència ha estat molt positiva perquè s'ha gaudit de la pràctica d'esquí i tots els volien quedar més temps a Andorra.

Hem tingut un temps boníssim. No n’hi havia molta neu però la pràctica de l'esquí ha estat perfecta.

Tot l'alumnat ha gaudit de la unitat d'activitats a la natura en la pràctica de l'esquí alpí. Aquest any molts alumnes eren d'iniciació i van millorar moltíssim. La resta en va gaudir molt.

Aquesta setmana serveix, a més de fer una pràctica esportiva important a la natura, per millorar la convivència i germanor amb els companys.

També es va gaudir de Caldea, els alumnes van gaudir de les aigües termals amb els companys, dels dies a l'hotel, de la tarde de compres i del patinatge sobre gel a la pista de Canillo. No vam poder fer la visita al Museu Thyssen que estava tancat per canvi de col·lecció ni tampoc de la discoteca per la situació sanitària.

Hem tornat covid free i amb molts pocs accidentats.

Una setmana, per a tots, inoblidable.