CABRA FOTUDA A L’IES JOAN COROMINES

L'alumnat de 2n d’ESO de l'IES Joan Coromines va rebre el 28 de gener a Cabra Fotuda, anomenat Fran Tudela.

En la xarrada va explicar que és molt important aprendre el valencià perquè els pot obrir portes el dia de demà a noves oportunitats d'aconseguir una feina o si es volen dedicar al món dels vídeos i tik-toks en valencià ja que no hi ha molta gent que es dedique a això. No hi ha competència i és una manera que la nostra llengua no es perda.

Tot va sorgir arran del confinament, quan la gent es va enganxar més a les xarxes socials. Actualment té més de 180000 seguidors i participa en un programa de ràdio d'À Punt, podríem fer-ho millor. Va convidar l'alumnat del centre a seguir-lo i escoltar el programa els diumenges de matí.

L'alumnat va gaudir molt amb la seva presència, va preguntar moltes coses i es va fer fotografies amb ell.

Va eixir amb un bon sabor de boca, i esperem tornar a veure’l prompte en el nostre centre!

valenciaRet