L’ALUMNAT DE L’IES JOAN COROMINES ESCRIUEN UNES FELICITACIONS MOLT ESPECIALS

L'alumnat de 1r i 2n d’ESO, dins l’Àmbit sociolingüístic, han fet una activitat que de segur emocionarà els receptors. Han escrit felicitacions de Nadal en postals de colors i les han decorat amb motius nadalencs per als iaios de les residències de tercera edat de Benicarló Sant Bertomeu i 9 d’Octubre.

A més a més, alguns dels alumnes de 2n d’ESO les han creat de manera digital per als ancians de la residència Sant Sebastià de Vinaròs, dins la iniciativa Comparte Navidad, carta para un abuelo, els quals ja ens han contestat; ens han donat les gràcies i ens han dit que han rebut les felicitacions amb molta il·lusió.

Desitgem que els iaios de les nostres residències reben les postals nadalenques amb tanta il·lusió com els nostres alumnes escrivint-les.

Bon Nadal a tots!!