L’IES JOAN COROMINES PARTICIPA AL GAMESIS 2K21

Els alumnes del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes i de l'optativa TIC2 de 2n Batxillerat de l'IES Joan Coromines, acompanyats pels professors Juan Botella, José Manuel Lluch, Paqui Bellés i Beatriz García del departament d'Informàtica i d'Óliver Ortí del departament de FOL, van visitar el passat divendres 15 d'octubre, el Vinalab de Vinaròs, on es va celebrar la novena edició del Gamesis.

L'alumnat va poder assistir a conferències sobre la Intel·ligència Artificial aplicada al món dels videojocs, la creació d'entorns i efectes visuals a videojocs així com conèixer els estudis relacionats que s'imparteixen a l'UJI. A aquesta edició van participar creadors de contingut gamer en valencià amb els quals van poder interactuar.

A més a més, als assistents, se'ls va proporcionar una polsera amb la qual van poder accedir a la resta d'activitats que es van desenvolupar el cap de setmana»

Nom dels arxius de fotos que s'ajuntaran i llegenda corresponent.