ALEXIS SASTRE, VEÍ DE BENICARLÓ ESPORTISTA D’ELIT I CAMPIÓ D’ESPANYA DE SALT D’ALÇADA EL 2019, VISITA EL COROMINES

Amb el començament de la setmana, hem tingut el plaer de rebre la visita d'un exalumne del nostre centre, Alexis Sastre, veí de Benicarló esportista d'elit i campió d'Espanya de salt d'alçada el 2019 entre altres medalles i campionats.

Ha compartit amb nosaltres la seva experiència, el seu dia a dia, entrenament, alimentació saludable i resultats esportius orientant a l'alumnat de 1r de batxillerat sobre la importància de tenir una estabilitat per a poder complir els objectius i tenir cultura de l'esforç per a tot el que es proposen, ja que al llarg de qualsevol etapa hi ha alts i baixos que cal superar.

Molt interessant i enriquidor tot el que ens ha contat.
Molta sort en els pròxims reptes.

20210927_091633
20210927_091613