ELS TRES PRIMERS PREMIS DE LA XXX EDICIÓ DEL CERTAMEN LITERARI CASIMIR MELIÀ I TENA EN LA CATEGORIA E, PER A ALUMNAT DE L’IES JOAN COROMINES!!!!

Tornem de les vacances d’estiu amb bones notícies, estem d’enhorabona!!!! El passat 16 d'agost, durant les Festes de Cultura d'Albocàsser 2021, es va celebrar la XXX Edició del Certamen Literari Casimir Melià a l'ermita dels Sants Joans de la mateixa localitat. Aquests premis literaris promouen la narrativa en valencià sobre fets històrics ocorreguts en les comarques del Maestrat, i hi participen persones de tota la província.

Entre els guardonats, tenim tres alumnes de l'IES Joan Coromines de Benicarló en la categoria E: el tercer premi per a Mar Ferrer Jiménez, amb el relat titulat Per fi ho comprenc, basat en les vivències del Papa Luna; el segon premi per a Anna Bellviure Esteller, amb el relat Història real familiar, que conta fets del franquisme en les nostres terres i, el primer premi, per a Lucía Llorach Paradas, amb el relat Un malson de veritat, que gira al voltant de l'experiment Stuka. L'Excel·lentíssim Ajuntament d'Albocàsser editarà un llibre
amb tots els relats guanyadors d'aquests trenta anys.

L'enhorabona a les guardonades, i a la professora de Valencià Raquel Vericat Làzaro, per promoure les inquietuds i el gust literari en la nostra llengua entre l’alumnat! Felicitats a totes!!!!!

IMG_8820-500
IMG_8819-500