ACTUACIÓ DE PAU ALABAJOS AL COROMINES

El passat dia 23 de juny cantautor Pau Alabajos ens va acompanyar en el final de curs i ens va emocionar amb dues sessions de la presentació del seu darrer disc, «Ciutat a cau d'orella». El cantautor torrentí va vindre acompanyat de la professora Pepa Álvarez, absent tot el curs però ben present en el record de tots, rebuda amb entusiasme pels seus alumnes. Pepa va col·laborar en l’edició d’aquest disc amb el disseny d’una atractiva unitat didàctica.

Alabajos va acompanyar les seues interpretacions d’unes explicacions que van aprofitar per posar en context el públic sobre l’origen de les seues cançons, totes versions musicades del poeta Vicent Andrés Estellés. Va comentar com l’entorn de la situació social del franquisme, la seua gran sensibilitat en l’amor i en l’estima a la vida o la seua manera d’escriure tan intel·ligible per tothom havien marcat l’obra estellesiana. Especialment va deixar bocadabat l’auditori quan va recitar la «Sonata d’Isabel» sense cap acompanyament musical.

Les dues sessions van acabar amb un torn obert de paraules en què l’alumnat va preguntar-li a Pau per la seua vocació artística o pels seus gustos musicals.

Lucía i Ingrid entrevisten a Pau Alabajos

Ací deixem un enllaç amb una entrevista que li van fer a Pau Alabajos les alumnes Íngrid Andrés i Lucía Gómez, de primer de batxillerat.