SORTIDA DE L’ALUMNAT 1ESO AL MORRONGO I GURUGÚ

Clic per ampliarL’alumnat de 1r d’ESO A i C, a l’assignatura del l’àmbit cientificotecnològic, ha visitat aquests dies la platja del Morrongo i del Gurugú. L’objectiu d’aquestes eixides era realitzar observacions del medi natural propi d’aquestes zones. L’alumnat ha pogut veure i descriure algues, mol·luscs, aus marines, vegetació típica costanera, alteracions humanes i interaccions entre els éssers vius dels voltants als seus quaderns d’observació a la natura.

Hem pogut comprovar que hi ha moltíssima contaminació a les nostres costes i que qualsevol desequilibri a aquest entorn pot repercutir negativament al medi ambient.

Si volem gaudir de tota aquesta natura urbana, hem de tractar de reduir el fem que tiren a les platges.”1r ESO Àmbit cientificotecnológic—IES JOAN COROMINES.

[Vore fotos]