ENS HA DEIXAT MARÍA ESTAÚN

La matinada de dissabte passat ens va deixar la nostra companya María Estaún, una dona afable, treballadora, molt apreciada pels seus companys i alumnes, magnífica professional i compromesa amb el seu ofici. Tant és així que durant tres cursos va ser directora del nostre centre en uns moments de canvis socials i acadèmics que va superar amb treball i empenta.

Segur que els alumnes de tota la comarca que van cursar estudis de la branca d’Administració i Finances la deuen recordar com el que va ser, una gran persona i una gran professora.

Vaja des de l’IES Joan Coromines el nostre record per María que, encara que fa uns cursos que per motius de salut va haver de plegar, la tenim ben present tots i totes aquelles que vam tindre la sort de compartir claustre amb ella.