INFORMEM DE L’INICI DE LES CLASSES EN LÍNIA

A CONSEQÜÈNCIA DE SUSPENSIÓ DE L'ACTIVITAT ACADÈMICA PRESENCIAL

Els informem que el pròxim dilluns 23 de març es reinicien les activitats acadèmiques (segons el calendari escolar).

Atès que encara ens trobarem en l'Estat d'Alarma decretat pel govern, l'activitat acadèmica es reprendrà en la modalitat a distància mentre segueixi la suspensió.

Estem treballant amb la finalitat de continuar oferint el millor servei al nostre alumnat en aquestes excepcionals circumstàncies que ens trobem. Per a això, estem reforçant l'ús de les plataformes digitals, per a facilitar a l'alumnat la continuïtat formativa.

Per a procediments, dubtes generals, i les famílies que no tinguin accés a ÍTACA, poden sol·licitar-ho, indicant totes les seves dades, a la següent adreça de correu electrònic; 12003390@gva.es.

Tot l'alumnat està donat d'alta en la plataforma AULES si després de seguir les instruccions d'accés, no pot accedir a la mateixa pot contactar, indicant totes les seves dades, a la següent adreça de correu electrònic  cap.tic@iesjoancoromines.org

Aquelles famílies que no disposin d'accés en el seu domicili habitual als recursos TIC han de comunicar-lo a l'adreça de correu electrònic director@iesjoancoromines.org o per qualsevol altre mitjà que considerin oportú.

Segons vagin evolucionant les circumstàncies, anirem informant-los.