DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 2020 AL JOAN COROMINES

Dimecres 4 de març la comunitat educativa de l'IES Joan Coromines hem commemorat el dia internacional de la dona. Tot començà a les 10 del matí a la platja del Morrongo per celebrar la I Marxa de la Dona de l’IES Joan Coromines. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO, amb la col·laboració de les seues famílies, especialment mares, va ser capaç d’aconseguir el repte de recórrer la distància que hi ha de punta a punta de la Comunitat Valenciana, més de 300 Km.

Els actes continuaren a les 11 h al pati del centre. Després d’obrir l’acte amb la cançó “Estima’t” del grup de rap valencià “Pupil·les”, l’alumnat de 3r de PMAR va fer lectura del manifest que elles i ells mateix havien preparat per reivindicar els drets de les dones i per la igualtat. En acabar, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va participar en un taller de defensa personal on, a més d’aprendre tècniques que desitgem no hagen d’utilitzar mai, s’ho van passar d’allò més bé.

Així mateix, i des del dia 1 de març, i durant tot aquest mes, es pot gaudir al passadís del nostre centre de l’exposició dones rebels, amb un recull de les dones més importants de la Història que amb coratge i valentia van iniciar el camí d’aquest món cap a la igualtat. IES Joan Coromines, educant en igualtat!!