L’ALUMNAT DE SEGON DE BATXILLERAT DEL COROMINES VISITA SUECA

Clic per ampliar

[Veure fotos]

El passat dia 31 d’octubre l’alumnat de segons de batxillerat de l’IES Joan Coromines va viatjar fins a Sueca per tal de conéixer la Casa Museu de l’assagista valencià Joan Fuster.

Acompanyats del seu professorat i de l’escriptor i gran coneixedor de l’obra fusteriana Isidre Crespo van visitar els edificis més emblemàtics de la capital de la Ribera Baixa.

[Llegir més…]

Al carrer de Sant Josep 10, mítica adreça de l’escriptor valencià, van ser informats de la vida i obra d’aquest autor, que enguany serà un dels quatre que entra al temari de les proves PAU. Van poder contemplar part de la seua correspondència i de la seua biblioteca (més de 21000 exemplars) i van confeccionar diversos cartells amb una il·lustració de l’escultor Andreu Alfaro i un aforisme de Fuster. Els resultats d’aquesta agosarada activitat artística estaran exposats a l’institut.

També, amb la guia inestimable d’Isidre Crespo, van desplaçar-se a l’asil de Sueca, un preciós edifici modernista, i al Casino, obra impressionant de les que en queden ben poques en tot el País Valencià.

El dia es va completar amb una visita al Museu de Belles Arts de València on es van observar amb atenció les escultures que hi ha exposades de Marià Benlliure.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies