L’ALUMNAT DEL JOAN COROMINES PARTICIPA A LES JORNADES DE PORTES OBERTES A LES UNIVERSITATS

Clic per ampliar

Els dies 19 i 20 de febrer els alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre van assistir a les Jornades de Portes Obertes de la Universitat Jaume I de Castelló i de la Universitat de València respectivament. L’objectiu d’aquestes jornades organitzades des del Departament d’Orientació és apropar la universitat al futur estudiantat universitari.

Els alumnes van anar a la facultat que més s’adequava als seus interessos i expectatives personals, i allí, van poder informar-se dels diferents graus que s’imparteixen, de l’accés a la universitat i també van poder visitar diverses instal·lacions. En definitiva, van ser dos jornades molt profitoses en les quals els alumnes van viure en primera persona l’ambient universitari i van tindre l’oportunitat de potenciar la seua capacitat de prendre decisions de cara al seu futur.

[Veure més fotos]