CELEBRACÓ DEL 25N AL COROMINES. CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Un any més, l'institut Joan Coromines hem volgut alçar la veu en contra de la violència de gènere. Les activitats s'han realitzat al pati del centre, on el grup de PR4 ha interpretat un manifest per conscienciar l'alumnat dels sentiments que experimenta una dona sotmesa. Seguidament, han escenificat una representació teatral en la qual els papers de la dona i de l'home estaven intercanviats. Si són els hòmens els que xiulen a les xiques joves, no està mal vist, però si és al contrari, la situació esdevé vergonyosa o, fins i tot, ridícula.

L'acte ha finalitzat amb una foto conjunta de l'alumnat alçant mans de color lila, acompanyades de la paraula PROU!

Tant de bo aquest desig es convertisca en una realitat. Les activitats s'havien treballat anteriorment a algunes tutories i a l'optativa d'arts escèniques, amb la supervisió i els suggeriments del coordinador d'igualtat.