L’IES JOAN COROMINES CONNECTA AMB LA CIÈNCIA

[Veure més fotos]

Clic per a ampliarEl passat 16 d’octubre un grup de 67 alumnes de 3ESO i de 4ESO de l'IES Joan Coromines van participar en les activitats organitzades per la Universitat Jaume I de Castelló anomenades “Connecta amb la ciència” i que es van desenvolupar al llarg del matí al Centre Vinalab de Vinaròs.

Aquest curs els tallers van ser:

[Llegir més…]

Pila d'Hidrògen

En aquest taller els van introduir al mon de l'Enginyeria Química. Van vore la problemàtica de l'úsdels combustibles fòssils i la seva substitució per un altre tipus de combustible com és l'hidrogen.

Visualització de fluids

Se'ls va introduir en el mon del comportament dels fluids quan son traspassats per un objecte. Vanaprendre que en aquest tipus el concepte de aerodinàmica.

Nous materials d’enginyeria

Va ser molt interessant observar com alguns materials tenen efecte memòria, es a dir tornen a laseva forma desprès d'haver-los deformat.

Arduino

Amb la plataforma Arduino es van introduir en l'us de l'electrònica per controlar diferents aparellsdomèstics. Van fer proves amb un vehicle controlat per un ordinador.

Va ser un matí fantàstic on els alumnes van gaudir amb les activitats programades.