L’IES JOAN COROMINES DE BENICARLÓ VISITA PORT AVENTURA

Clic per a ampliar[Veure més fotos]

L'alumnat de l'IES Joan Coromines de Benicarló ha anat al parc d'atraccions de Port Aventura, el dilluns dia 14 de maig de 2018, acompanyats pel professorat següent: Carme Alonso, Gemma Ávila, Ma José Estela, Begoña Esteller, Adrián Herrera, Javier Mateu, Oliver Ortí, José Antonio Pérez i Daniel Verde. D'aquesta sortida hi pot gaudir tot l'alumnat del centre.

És una sortida molt motivadora, tant per a l'alumnat com per al professorat acompanyant. Una jornada de germanor on agraïm les cares de felicitat quan ens retrobem pel parc. Tots els participants hem gaudit de les atraccions i dels espectacles que es fan en un dia d'emocions, de descàrrega d'adrenalina i de desconnexió. Dia d'agrair per tothom ara a final de curs.

Ens ho hem passat genial!