CULTURE CLASS A L’IES JOAN COROMINES

[Veure més fotos]Clic per a ampliar

Dilluns 7 de maig de 2018 els alumnes de 2n i 4t d'ESO de l'IES Joan Coromines van poder gaudir d'una original classe cultural en anglés,  Culture Class, organitzada pel departament d'Anglés amb la col·laboració de l'editorial Burlington Books.

L'activitat va consistir en una sessió impartida per un professor nadiu, sobre els aspectes més representatius de la vida social i cultural del Regne Unit.

[Llegir més…]

El nostre alumnat va poder descobrir d'una manera interactiva i divertida la resposta a qüestions típiques sobre la família reial britànica, l'esport, la música, la gastronomia, els símbols nacionals i altres curiositats sobre el país anglosaxó. Tot l'alumnat van tindre l'oportunitat de participar-hi activament i va ser una experiència que va agradar molt al nostre alumnat.