8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 2018 A L’IES JOAN COROMINES

El passat 8 de març, professorat i alumnat de l’IES Joan Coromines va participar en diferents actes per commemorar el dia internacional de la dona.

El primer dels actes es va dur a terme a les portes de l’Ajuntament, on van ser convidats a participar els diferents centres educatius d’educació secundària de la ciutat.

L’acte es va iniciar amb la lectura del manifest oficial per part dels membres del consistori, i just després va ser el torn dels centres educatius. El nostre va estar representat per un grup d’alumnat de 4t d’ESO, dels quals Mariam Chelli i Sergi Bueno van ser els encarregats de fer lectura del text que ells mateixos havien preparat.

En acabar aquest, es va realitzar el segon dels actes preparats, a l’hora del pati als jardins del nostre centre. En aquesta ocasió, un grup d’alumnat també de 4t d’ESO, Flor Di Pierro, Frank Dorado, Patricia Fernández, Sergi Bueno, Mariam Chelli, Bruno Oliva, Theona Puiu i Andreu Llopís, van fer lectura del manifest del centre a l’hora que representaven teatralment el contingut del mateix que va estar basat en 4 punts fonamentals; la bretxa salarial, el sostre de vidre per accedir a càrrecs directius, el compartiment de les tasques de la llar i el NO rotund a la violència de gènere. A l’acte va assistir gran part de la comunitat educativa i aquest va rebre nombrosos aplaudiments per part dels assistents.