3X3 DE BÀSQUET A L’IES JOAN COROMINES [dl, 29 gen 2018]

El dia 22 de desembre, per acomiadar l’any, va tindre lloc el segon torneig de bàsquet en la modalitat de 3×3.

Varen participar en l’activitat uns 50 alumnes dividits en 14 equips de diferents categories: segon cicle, FP i primer cicle.

Una forma saludable i divertida de dir adéu a l’any 2017 que esperem que compte amb més participació en properes edicions.

Des del departament d’Educació Física donem les gràcies als professors i professores que van ajudar a controlar l’activitat i, sobretot, als alumnes participants, perquè tot el torneig es va desenvolupar amb joc net i molt bon rotllo.

[Veure fotos]

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies