BEQUES ESTUDIS POSTOBLIGATORIS. CURS 2017-18 (ds, 9 set 2017)

El dia 10 d'agost de 2017 es va publicar al BOE la convocatòria de beques i  ajudes a l’estudi de caràcter general per al curs acadèmic 2017-18  per a alumnat que curse estudis postobligatoris.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 3 d'octubre.

[Llegir més…]

La sol·licitud s'omplirà mitjançant el formulari accesible via  telemàtica a través de la seu electrònica del Ministeri de Educació, a  la adreça  https://sede.educacion.gob.es, dins l’apartat “Trámites y  Servicios” o en www.mecd.gob.es, per a la qual cosa l'alumne haurà  d'estar registrat a la Seu Electrònica del Ministeri.

No seran tingudes en compte aquelles sol·licituds omplides per via  telemàtica que no completen el procés de presentació establit,  obtenint el resguard de sol·licitud que haurà de ser conservat pel  sol·licitant per a acreditar, en el cas que siga necessari, la  presentació de la seua sol·licitud en el termini i forma establits.

Per a qualsevol aclaració poden posar-se en contacte amb l'Equip de  Beques i Títols a través del teléfon 964 333 849 o del correu  becascastellon@gva.es