EL COROMINES A LES OLIMPÍADES DE VALENCIÀ

Clic per a ampliar

[Veure més fotos]

El passat dia 1 d'abril es van celebrar a les instal·lacions de la Facultat de Ciències Humanes de la Universitat Jaume I les cinquenes Olimpíades de Valencià. S'hi van presentar 222 alumnes de diferents instituts de les nostres comarques. L'IES Joan Coromines va estar representat per Àngels Baca i Blanca Ràmia de segon de batxillerat i per Ikram Serrine, Nabila Boluara, Ester Segura i Víctor Monserrat de primer; van estar acompanyats pels seus professors Marta Bueno i Francesc Delcastillo.

[Llegir més…]

Una experiència en què, un any més, han tingut oportunitat de participar els nostres alumnes i que els ha permés conéixer de més prop l'UJI i algun dels seus professors i especialment companys de centres d'altres pobles.

Una vegada coneguts els resultats, des de l'IES Joan Coromines volem felicitar el nostre alumnat pels magnífics resultats obtinguts. Dues parelles van quedar classificades entre les deu primeres i una en 17é lloc.

Enhorabona a totes i tots!