L’IES JOAN COROMINES A LES OLIMPÍADES DE QUÍMICA

Clic per a ampliar

El passat dia 10 de Març, Blanca Ràmia, Angels Baca, Stefany Ospina i Marc Albiol, quatre alumnes de 2n de Batxillerat  de l’IES Joan Coromines, van acudir a l’Olimpíada de Química que any rere any és realitza a la Universitat Jaume I de Castelló.  El principal objectiu d’aquesta  Olimpíada és difondre la Química i estimular l’estudi d’aquesta ciència entre els joves, així com servir de punt d’encontre entre el Batxillerat i la Universitat.

[Llegir més]

Aquests alumnes van viure una experiència molt gratificant i enriquidora, en un ambient marcat més per la diversió que per la competitivitat. Es tractava de quatre alumnes molt il·lusionats i motivats per la ciència que van compartir unes hores de Química amb 40 alumnes més de la província de Castelló.

na d’aquestes alumnes, Blanca Ràmia va quedar en la posició número 9, per la qual cosa des del centre la volem felicitar, així com donar-los a tots els participants l’enhorabona per l’esforç realitzat durant setmanes.