L’IES JOAN COROMINES LLIURA ELS PREMIS DEL CONCURS DE RELAT

[Veure fotos]

Clic per a ampliarEl passat dimecres 20 d'abril va tindre lloc el lliurament dels premis corresponents al III CONCURS DE RELAT RÀPID I BREU, organitzat per l'IES Joan Coromines de Benicarló. L'acte va començar amb l'agraïment dels organitzadors a l'alumnat del centre que va participar en aquest certamen, així com també a l'AMPA del centre per haver contribuït econòmicament en els premis atorgats.

La dinàmica del concurs va ser la mateixa que en les edicions anteriors: l'alumnat havia d'improvisar, en un sol full, un relat en poc més de quaranta minuts, amb l'inconvenient afegit d'haver de fer-ho a partir d'una frase proposada en el mateix moment de començar el certamen.

[Fes clic ací si vols saber els guanyadors i…]

En una sala d'actes plena d'alumnes d'ESO i Batxillerat, els presentadors van anar obrint les pliques que revelaven els noms dels guanyadors en les diferents modalitats:

• En valencià:
    • primer premi, "L'assassí", Blanca Ràmia (1r BACA)
    • accèssit, "Fam?", Míriam Querol (4t PDC)

Des d'aquí volem donar l'enhorabona a tots els participants, premiats o no, en aquest III CONCURS DE RELAT RÀPID I BREU, alhora que els animem a participar en pròximes edicions.