L’IES JOAN COROMINES A LES OLIMPÍADES DE VALENCIÀ

Clic per a ampliarEl passat dissabte dia 9 d'abril, un any més, l'alumnat del Joan Coromines va participar a les Olimpíades de Valencià que des de fa quatre cursos organitza la Universitat Jaume I de Castelló. Aquesta mena de proves permeten posar en contacte els alumnes batxillerat amb la dinàmica de funcionament que es trobaran en un  o dos cursos a les proves PAU. Atés que es tracta d'uns exàmens que es fan per parelles, es rebaixa però la tensió i no es tracta només de demostrar que es tenen uns coneixements sobre unes determinades matèries sinó -i això és molt important- que se sap treballar en equip.

[Llegir més… ]

Els alumnes que van representar el nostre institut van ser Àngels Baca, Pau Llopis, Joana Lluch i Blanca Ràmia de primer de batxillerat i Albert Miñana, Dana Pérez, Mireia Prats i Tamara Sánchez de segon, tots ells acompanyats pels seus professors Pere Ferrer i Francesc Delcastillo.

Independentment de com puguen anar els  resultats val a dir que va ser una jornada de convivència que va resultar per a tots molt agradable.