ÈXIT DEL JOAN COROMINES A L’OLIMPÍADA DE VALENCIÀ DE L’UJI

Shelena Jiménez i Laura Ruiz, alumnes de segon de batxillerat de l'IES Joan Coromines, han obtingut el tercer premi en l'Olimpíada de Valencià celebrada a la Facultat de Ciències Humanes de la Universitat Jaume I el passat mes d'abril.

El premi el rebran en un acte institucional que se celebrarà a Castelló i que comptarà amb la presència de les autoritats acadèmiques de l'UJI. A la prova es van presentar vuitanta-vuit parelles de diferents instituts de la província i de les quinze primeres classificades sis van ser del Joan Coromines.

Cal, per tant, felicitar  les guanyadores i la resta de parelles pel seu bon paper i també els professors Marta Bueno i Pere Ferrer que en van fer la preparació.

Aprofitem l’avinentesa per recordar-los que l’AMPA ha finançat totes les despeses que ha suposat l’organització d’aquesta activitat per a aquells alumnes que són membres de l’AMPA.

Volem donar les gràcies novament a aquelles famílies que aquest curs han decidit formar part de la nostra associació!!!