EL PROFESSOR LLUÍS ALPERA AL COROMINES (dj, 8 mai 2014)

A l'IES Joan Coromines vam tindre el goig de poder comptar amb la presència del professor, poeta i crític literari Lluís Alpera.

Els alumnes més grans del centre va poder escoltar-lo parlar -entre altres coses-  de la seua obra, de la seua activitat docent als Estats Units i sobretot van tindre l'immens plaer de sentir-lo recitar alguns dels seus poemes. També va fer esment a la situació social i lingüística per la qual està passant el nostre País i a la relació personal que va tindre  amb figures universals de la nostra literatura com ara  Vicent Andrés Estellés.

La intervenció d'Alpera va ser complementada pels professors Olga Suàrez i Lluís Batalla, que també van recitar alguns poemes de l'autor i van ser els encarregats d'entrevistar-lo.

Una vetllada agradable que va arribar ben segur al cor de tots els assistents.