S’ACABA EL CURS AL JOAN COROMINES [ampliar…]

Resultaria difícil fer una ressenya breu dels actes de cloenda de curs que es van desenvolupar a l'IES Joan Coromines entre els dies 19 i 22 de juny. Seria difícil fer una ressenya breu atés que el nombre d'activitats va ser tan elevat i de tanta qualitat que citar-los tots és molt difícil.

Dissabte passat a l'Auditori Municipal, ple a vessar, es va celebrar un festival ple de qualitat, naturalitat i diversió. El treball de molts dies d'alumnes i professors assajant per recitar, cantar i ballar va tindre el seu espectacular resultat sobre l'escenari.

Una peculiaritat emotiva. L'acte va començar amb la música de dolçaina i tabalet del Ball Pla i va acabar amb les notes de la musiqueta de sant Antoni.

El públic va sortir completament satisfet i content.

Es va aprofitar també l'avinentesa per lliurar els premis de l'AMPA als millors expedients dels alumnes d'ESO i batxillerat. Així mateix, es va acomiadar el president de l'AMPA, Àlvar Anyó i també els professors Virginia Rubio, Ildefonso Etopa i José Luis Prats que ja arribat feliçment a la jubilació.

La cosa va seguir amb un aperitiu servit a l'institut i al qual van confraternitzar pares i mares amb alumnes i professorat.

El dia 21 va ser el torn dels de primer, segon i tercer d'ESO. Tots ells acompanyats d'un grup d'entusiastes professors van preparar amb il·lusió i molt de temps (moltes vesprades, moltes hores) un seguit d'activitats. Teatre en llengua castellana i en francés dirigits per Francisco gallego i Virginia Rubio, balls, recital de poemes de Vicent Andrés Estellés i Obrint Pas preparat per la professora Pepa Àlvarez i actuacions musicals de trombó, clarinet, piano i flauta (en aquesta ocasió tots ells dirigits pel professor de música Frank Widal).

La sala d'actes es va omplir també de goma gom per alumnes, pares i professors que amb forts aplaudiments van premiar els participants.