ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS [ampliar…]

La junta electoral informa que segons l'ordre de 10 d'octubre de 1997, i la Resolució de 15 de juliol de 2009, la Secretaria Autonòmica d'Educació de la Conselleria d'Educació, es convoquen eleccions a consells escolars en centres públics.

*Seran persones electores i elegibles tots els membres de la comunitat educativa.

*El model per a presentar la sol·licitud de candidatures està a disposició de la comunitat educativa i el termini per a la seua presentació és fin el dia 16 de novembre, de 9 a 14 hores a la secretaria del centre.

*Les candidatures a votar són: 4 professors, 3 pares/mares més un representant de l'AMPA, 4 alumnes i 1 d'administració i serveis

*Les votacions seran el dia 26 de novembre, segons l'horari annex

*Votació per correu (pares/mares). La junta electoral repartirà les paperetes i els dos sobres que podran presentar els fills a la mesa electoral. Dins del sobre gran que haurà de signar l'elector a la solapa es posarà la còpia del DNI, passaport o permís de conduir i l'altre sobre amb la votació realitzada. Els dos sobres han d'estar tancats i hauran d'arribar a la mesa electoral corresponent abans del començament de l'escrutini.

*Tot el que fa referència a l'Ordre de 10 d'octubre de 1997, així com a la Resolució de 15 de juliol de 2009, i també el cens electoral, està exposat al taulell d'anuncis del centre.

CALENDARI ELECTORAL

Publicació cens electoral i reclamacions, 26 al 28 d'octubre