Sol·licitud de Títols

Vull sol·licitar el meu títol. Què he de fer?

  1. Descarrega, emplena i signa el formulari per a la sol·licitud del títol
  2. Descarrega i emplena i signa les Dades per a la sol·licitud del Títol
  3. Realitza el pagament de les taxes mitjançant el model 046 (consulta com fer-ho més avall)

Tramitació presencial al centre

Cal presentar la següent documentació, correctament emplenada i signada:

  • Formulari de Sol·licitud del títol
  • Formulari amb les Dades per a la Sol·licitud del títol
  • Justificant del pagament de les taxes
  • Fotocòpia del DNI/NIE

Quan presenteu la documentació, se us proporcionarà la certificació acadèmica, que serà equivalent al títol a tots els efectes, fins que rebeu el document oficial. Només heu d’abonar les taxes d’expedició del títol, i no les de la certificació acadèmica.

Tramitació telemàtica

Si ho desitgeu, podeu fer la tramitació de forma telemàtica. Per a això, heu de signar els document digitalment (amb aplicacions com Autofirma o Acrobat Reader i un certificat digital emès per una agència de certificació).

Envieu un correu al l’adreça 46008340.secretaria@edu.gva.es adjuntant la següent i documentació:

  • Formulari de Sol·licitud del títol
  • Formulari amb les Dades per a la Sol·licitud del títol
  • Justificant del pagament de les taxes
  • DNI/NIE fotografiat o escannejat

Una vegada rebem el correu amb la sol·licitud del títol, vos informarem si la documentació està correctament presentada; en el cas d’haver d’esmenar alguna cosa, vos informarem a través del correu electrònic.

Confirmada la correcta recepció de la documentació, vos avisarem quan estiga el certificat per passar per la Secretaria del Centre en horari d’atenció al públic (ho podrà recollir alguna altra persona amb una autorització signada).

Com paguem les taxes?

Una vegada accediu a l’imprès de les taxes (Model 046) per a l’expedició de títols, seleccioneu el títol que voleu demanar:

En la següent pantalla, haureu de triar l’òrgan gestor (Instituts de València), i el tipus de matrícula (Ordinària o família nombrosa), així com si teniu qualsevol Bonificació per discapacitat.

Una vegada fet, se us generarà el corresponent model, que haureu d’emplenar correctament i per realitzar el pagament:

Una vegada emplenat, premeu el botó d’Acceptar i se us generarà el corresponent document.

Aquest document podeu imprimir-lo i portar-lo al banc per realitzar el pagament, o bé tancar la finestra i realitzar el pagament a través de la passarel·la de pagaments de la Generalitat:

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies