Robòtics club

Els alumnes del Robotics Club de l’IES Jaume II el Just guanyen un dels concursos del «Desafio Robot»

L’IES Jaume II el Just està d’enhorabona. Els alumnes de Tecnologia Industrial de batxillerat del «Robotics Club» han quedat campions al prestigiós «Desafio Robot»  celebrat a la Ciutat de les Arts i les Ciències.
Els alumnes han participat en la modalitat creativa «Robot Dance» i han obtingut el primer premi per la votació del públic, que va gaudir molt de la posada en escena i el ball coordinat dels sis robots artistes (entre ells dos quadrúpeds) que  van eixir a l’escenari de l’auditori.
Tot un èxit d’aquests alumnes que han aconseguit un premi molt complicat i valorat dins de l’educació tecnològica, i més quan pensem en el nivell dels participants procedents de tota la geografia valenciana.
L’IES Jaume II el Just ha felicitat i donat l’enhorabona a aquests estudiants que han demostrat que amb esforç, disciplina, treball en equip i ganes d’aprendre es poden aconseguir fites que semblen molt complicades. El departament de Tecnologia els ha donat les gràcies i assegura que ha estat un autèntic plaer treballar amb ells i assegura que són  un exemple a seguir.
Per la nostra banda, la nostra més sincera enhorabona.