Documentació de matrícula en Formació Professional

• Des d’aquesta pàgina podreu descarregar tota la documentació necessària per a la matrícula dels cicles formatius de Grau Mitjà, Grau Superior i Cursos d’Especialització.
  • L’alumnat que es matricule d’algun curs de Formació Professional de Grau Bàsic, haurà de passar pel centre a recollir la documentació.
  • A l’alumnat matriculat en el centre que promocione a segon curs o haja de repetir, se li proporcionarà la documentació al centre.
  • L’alumnat de CF de Grau Mitjà, Superior i Cursos d’especialització podrà realitzar la matrícula tant de forma presencial com telemàtica. En cas de fer la matrícula telemàtica, és prefefible que es realitze a través dels enllaços disponibles en la pàgina anterior.
Torna a la pàgina d’admissió i matrícula
CFGM D’APROFITAMENT I CONSERVACIÓ DEL MEDI NATURAL (ACMN)
CFGM DE SISTEMES MICROINFORMÀTICS I XARXES (SMX)
CFGS D’ADMINISTRACIÓ DE SISTEMES INFORMÀTICS EN XARXA (ASIX)