Jazz al Jaume

El proper dijous 7 de novembre, al nostre saló d´actes, acollirem un concert de jazz “interactiu” on el nostre alumnat hi sera partícep del mateix. A les classes de música, amb el seu professorat, han estat treballant el concert per tal d´aprofitar la visita al Jaume del grup Fets-Jazz…

Fets-jazz està compost per músics de jazz joves actius en l’escena jazzística valenciana, on participen en les diferents jams setmanals que s’organitzen al cap-i-casal, a més de formar part d’agrupacions de diferents tipus, algunes tan eclèctiques com el grup de música balcànica “trocamba matanusca”. El repertori dels Fets-jazz bascula entre els estàndards clàssics de jazz, fins composicions actuals.

L’alumnat que participa en l’activitat, cantarà junt amb el grup “When the saits go marching in”. Els alumnes podran dirigir el grup i marcar les diferents intervencions dels músics. A més, els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO interpretaran amb instruments i cantants el clàssic de Duke Ellington “C Jam Session”.